Na skróty:


Kod rabatowy?
Jak zacząć?
Jak kupować?
Oznaczenia na miniaturach produktów
Jak opłacić zamówienie?
Logowanie?
Przechowalnia?
Opinie o produktach?
Infolinia?
Daty ważności produktów
Wysyłka paletowa
Wysyłka zagraniczna


Rabaty


Jeśli masz kod rabatowy na określoną kwotę - wpisz go na stronie z zawartością Twojego koszyka.
Ceny produktów w koszyku nie zmienią się - ale do łącznej wartości towarów w koszyku zostanie naliczony dodatkowy rabat (zniżka) w wysokości zależnej od wybranych towarów i ich wartości.
Rabat nie zostanie naliczony dla towarów promocyjnych, dla pozostałych towarów wysokość rabatu może być różna.
W jednym zamówieniu jest możliwość użycia tylko jednego kodu rabatowego. Nie ma możliwości wykorzystania wielu kuponów z różnych akcji promocyjnych w tym samym zamówieniu.
Kody rabatowe możesz znaleźć w naszych newsletterach oraz śledząc nasz profil na Facebook'u


Jak zacząć?


Pragniemy jak najbardziej ułatwić Ci szybkie znalezienie interesujących towarów.

Dla Twojej wygody umieściliśmy w sklepie trzy różne sposoby wyszukiwania:

- według przeznaczenia produktu – na stronie głównej jak i na pozostałych stronach u góry znajdują się nazwy kategorii wskazujące na przeznaczenie: „Dom”, „Higiena”, „Kosmetyki”, „Dziecko” itd. Po najechaniu myszką rozwija się lista bardziej szczegółowa. Po kliknięciu na wybranej podkategorii w głównej części witryny pojawią się poszukiwane towary.


- według marki produktu - dla tych, którzy szukają konkretnego produktu np. Dove lub Nivea ten sposób będzie najszybszy. Kliknij w wybraną markę a pojawią się w głównej części okna poszukiwane towary.

- i sposób najprostszy – na górze strony znajduje się pole „Szukaj”. Proszę wpisać słowo określające poszukiwany towar i nacisnąć „Enter” na klawiaturze lub kliknąć myszką w przycisk "szukaj". Dodatkowo po wpisaniu kilku znaków może pojawić się lista podpowiedzi odnośnie szukanych produktów lub ich marek.

Jak kupować?


Gdy znajdujesz się na liście towarów, które Ciebie interesują kliknij w "Dodaj do koszyka" aby dodać 1 szt. produktu do koszyka lub kliknij w obrazek a otworzy się okienko ze szczegółowymi informacjami o towarze, gdzie możesz dodać go do Koszyka w ilości, którą wpiszesz. Jeśli klikniesz dwa razy – towar zostanie powtórnie dodany do koszyka. Później możesz oczywiście zmienić ilość lub usunąć towar z koszyka.
Dostępna jest też funkcjonalność "Szybkie zakupy" która umożliwia dodanie wybranej ilości danego towaru bez przechodzenia do "strony produktu". Wystarczy najechać myszką na zdjęcie wybranego towaru i pojawi się przycisk "Szybkie zakupy", po kliknięciu będzie można wybrać żądaną ilość i dodać do koszyka.

 


Możesz też wyszukać kolejne potrzebne Ci towary. Gdy zakończysz zakupy lub chcesz zobaczyć, co masz w koszyku kliknij napis "Koszyk" lub "Do kasy". Wyświetlona zostanie zawartość Twoich zakupów. Jeśli w koszyku są wszystkie potrzebne Ci towary kliknij na: "Przejdź do kasy".


Jeśli dotychczas nie nastąpiło zalogowanie możesz rozpocząć zakupy jako gość i później podać niezbędne informacje do wysyłki zamówienia. Jeśli natomiast jesteś zalogowany – od razu możesz wybrać formę dostawy. Wybierz tę, która Ci najbardziej odpowiada. Możesz wybrać firmę, która dostarczy Ci towar oraz sposób płatności.



Przesyłka po Przedpłacie jest tańsza, a towar wysyłamy od razu po otrzymaniu przelewu.  Przesyłka za Pobraniem jest droższa (firmy kurierskie pobierają prowizję), ale zamówienie jest realizowane bezzwłocznie. W przypadku gdy zamówienie zawiera produkt oznaczony "wysyłka 48h" nadanie paczki zwykle następuje jeden dzień roboczy później.


W następnym kroku widzisz podsumowanie – dane bilingowe, kontaktowe, adres dostawy, towary, które został zamówione, sposób wysyłki i płatności, łączny koszt zakupu. Jeśli zamawiasz towary do Twojej firmy i potrzebujesz faktury VAT – zaznacz to na tym etapie. Ponadto zanim złożysz zamówienie zapoznaj się z naszym regulaminem. Po zaakceptowaniu warunków naciśnij przycisk "Kupuję i płacę." Dopiero naciśnięcie tego przycisku spowoduje iż zamówienie jest widoczne przez obsługę sklepu.

 

Jeśli zamówienie zostało wysłane omyłkowo – możesz  je anulować  (do czasu gdy zostanie rozpoczęta jego realizacja).  Zamówienie, które trafiło do realizacji można zmienić tylko poprzez bezpośredni kontakt z obsługą sklepu.


Po wysłaniu zamówienia otrzymasz automatycznego e-maila z informacją o tym, co dzieje się z Twoim zamówieniem. W przypadku niektórych firm spedycyjnych pojawi się także link pozwalający dowiedzieć się gdzie znajduje się przesyłka już po wysłaniu. Jeśli dodałeś towary do koszyka a planujesz wysłać zamówienie później możesz spokojnie wylogować się z konta na SuperKoszyku. Po ponownym zalogowaniu się na ten sam login (nawet na innym komputerze) znajdziesz wszystkie produkty wcześniej dodane do koszyka. Chcąc "zapamiętać" towary, które są interesujące dla Ciebie dodaj je do "Przechowalni". Funkcje "Przechowalni" są opisane poniżej (tutaj).



Znaczenie poszczególnych oznaczeń na ikonach produktów.

Promocja Produkty, które aktualnie są w gazetce i mają obniżoną cenę. W przypadku tych produktów kod rabatowy nie obniży ich ceny, gdyż cena produktów promocyjnych jest ustawiona na minimalnym poziomie. Jak zdobyć kod rabatowy dowiesz się tutaj.
Najtaniej Według naszej wiedzy najtańsze produkty na rynku w chwili ustawienia. W tym przypadku kod rabatowy również już nie zmniejszy ceny , ze względu na maksymalnie obniżoną kwotę wynikającą z promocji.
Bestseller Produkty cieszące się największą popularnością w naszym sklepie.
Nowość Najnowsze odsłony nowych produktów, niemalże codziennie można znaleźć kilka nowości w naszym sklepie.
Gratis Tak są oznaczone produkty biorące udział w promocji gratisowej. W celu poznania szczegółów promocji odwiedź stronę danego produktu.
Opoźniona dostawa Realizacja zamówień zawierających tak oznaczone produkty może być opóźniona (asortyment sprowadzany specjalnie na zamówienie).

Jeżeli dla danego produktu występuje kilka oznaczeń wówczas na jego ikonie umieszczone są odpowiednie skróty.



Jak opłacić zamówienie?


Kiedy składasz zamówienie możesz od razu je opłacić. Możesz wybrać jedną z podanych niżej form płatności:
- płatność przy odbiorze
- przelew bankowy
- płatność kartą
- szybki przelew
- przelew online PayPal
- płatność voucherem (Bon towarowy występujący w niektórych akcjach promocyjnych. Voucher nie podlega zwrotowi lub wymianie na gotówkę. W przypadku, gdy kwota zakupów jest niższa od wartości vouchera, różnica nie jest zwracana. Zakupy możesz również dokonać na dowolną kwotę wyższą niż kwota vouchera, a resztę dopłacić wybraną formą płatności. W takim przypadku system automatycznie odejmie wartość vouchera od wartości zakupów. Aby zrealizować voucher należy na stronie "Koszyk" wpisać unikalny kod vouchera w pole "Kod rabatowy lub podarunkowy" i kliknąć przycisk "Dodaj")


Dane do przelewu:


nr konta: 37 1240 1154 1111 0010 1900 1237

(BANK PEKAO SA)


odbiorca przelewu:


ADELAIDA Grygieńć Spółka Jawna

ul. Waryńskiego 26

16-400 Suwałki


tytuł przelewu - wystarczy wpisać numer zamówienia, np. ID: 70343

kwota przelewu: kwota dokładnie zgodna z wartością Twojego zamówienia wraz z kosztami dostawy



Logowanie?


Czy koniecznie potrzebujesz założenia konta aby zrobić zakupy? – Nie. Aby złożyć zamówienie jednorazowo nie musisz tego robić.


Jednak chcemy zachęcić Cię do skorzystania z tej możliwości. Jest to bowiem bardzo wygodne! :-) A nie wymaga podania żadnych danych poza niezbędnymi do zrealizowania wysyłki. Jeśli chcesz choćby czasami zajrzeć do SuperKoszyka, by porównać różne towary, skorzystaj z tej możliwości. Przy kolejnych zakupach nie będziesz musiał wprowadzać adresu dostawy powtórnie.


Założenie konta to podanie zaledwie kilku informacji potrzebnych wyłącznie do ew. realizacji Twoich zamówień, zapisanych pod Twoim loginem i dostępnych tylko po podaniu Twojego poufnego hasła. Dzięki temu nie musisz przy każdym zamówieniu podawać danych wysyłkowych oraz uzyskujesz trwały dostęp do Przechowalni.


Szanujemy Twoją prywatność. Dane podane przez Ciebie podczas zakładania konta są poufne i służą wyłącznie do realizacji Twoich zamówień. Nie są nikomu udostępniane.
Możesz – ale nie musisz – wyrażać zgody na otrzymywanie Newslettera, informujemy w nim o promocjach, dniach darmowej dostawy oraz specjalnych kodach rabatowych.


Założenie konta jest całkowicie bezpłatne! I nie stanowi jakiegokolwiek zobowiązania.


Przechowalnia?


Jeśli chcesz porównać kilka towarów lub też chciałbyś „zapamiętać” je na przyszłość – możesz skorzystać z „Przechowalni” – czyli miejsca gdzie zapiszesz sobie interesujące towary bez ich zamawiania, tak by móc wrócić do nich w przyszłości szybko i wygodnie. Przechowalnia to nie zamówienie. Do niczego nie zobowiązuje i służy wyłącznie Twojej wygodzie.

Towary dodane do "Przechowalni" będą widoczne także, jeśli zalogujesz się z innego komputera.

Przechowalnia zapamiętuje towary dla Ciebie – jednak tylko po zalogowaniu się SuperKoszyk będzie mógł zapamiętać wprowadzone towary do następnej wizyty. Jeśli przeglądasz towary bez logowania się do sklepu – towary będą zapamiętane tylko do czasu zamknięcia przeglądarki.



Opinie o produktach?


Jeżeli produkt posiada opinię, to na stronie danego produktu wybrana opinia jest prezentowana obok jego zdjęcia, w przypadku kiedy opinii jest więcej możesz je zobaczyć klikając "Zobacz wszystkie opinie". Nową opinię możesz dodać klikając "Dodaj swoją opinię" lub "Oceń ten produkt jako pierwszy".
Wyrażając swoje zdanie zarówno pozytywne jak i negatywne, pamiętaj aby nie umieszczać treści obraźliwych, wulgarnych lub łamiących prawo, oraz linków do stron zewnętrznych. Jeżeli taki treści znajdą się w opinii zostaną one usunięte lub opinia w całości nie zostanie opublikowana.



Infolinia?


Możesz skontaktować się z nami poprzez telefon w godzinach 7:00 - 16:00 na


telefon bezpłatny: 0 800 700 755
telefon: 0 87 563 00 07


Odpowiemy na Twoje pytania dotyczące towarów, dostaw, a także chętnie poznamy Twoje uwagi dotyczące sklepu i naszej oferty. Zapewniamy, że jesteśmy Twoją opinią bardzo zainteresowani.




Reklamacje i zwroty


Jeżeli chciałbyś zareklamować lub zwrócić kupiony u nas produkt możesz skorzystać z formularza reklamacji lub zwrotu towaru.




Daty ważności produktów



Większość produktów posiada określone daty ważności i są one podane na opakowaniu w postaci daty produkcji, lub terminu przydatności do użycia. Na opakowaniu jest podana informacja czy data dotyczy produkcji czy terminu przydatności, typowe miejsca jej występowanie to okolice kodu kreskowego, spód towaru lub okolice zamknięcia / nakrętki.

Nie posiadają takich oznaczeń produkty nie psujące się takie jak papiery toaletowe, torebki foliowe itp. Dla kosmetyków, których okres przydatności wynosi więcej niż 30 miesięcy nie ma obowiązku umieszczania daty ważności. Producent natomiast jest zobowiązany w takim przypadku umieścić znak otwartego słoiczka (tzw PAO -period after opening) z podaniem cyfry wyrażającej ilość miesięcy bezpiecznego używania kosmetyku po otwarciu opakowania

Znaczek PAO informujący o czasie przydatności produktu

(liczba miesięcy od daty pierwszego użycia)


Dotyczy produktów Nivea


Zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (WE) NR 1223/2009 z dnia 30 listopada 2009 r. dotyczącym produktów kosmetycznych rozdział 6 art 19. punkt 1.c wskazanie daty minimalnej trwałości nie jest obowiązkowe w przypadku produktów kosmetycznych o minimalnej trwałości dłuższej niż 30 miesięcy. Produkty takie zawierają informację o okresie, w jakim po otwarciu pojemnika i użyciu produktu, produkt jest bezpieczny i może być stosowany bez szkody dla konsumenta. W takiej sytuacji zgodnie z  wyżej wymienionym rozporządzeniem, producent jest zobowiązany umieścić znak otwartego słoiczka (tzw. PAO - period after opening) z podaniem cyfry wyrażającej ilość miesięcy lub lat bezpiecznego używania kosmetyku po otwarciu opakowania. Większość produktów NIVEA  ma okres przydatności powyżej 30 miesięcy i znaczek PAO 12M (= 12 miesięcy). W takim przypadku używany przez konsumenta kosmetyk NIVEA  jest przydatny do użycia przez 12 miesięcy od daty jego otwarcia. Oczywiście jeśli znaczek PAO ma określenie 6M  (= 6 miesięcy), w takim przypadku kosmetyk jest przydatny 6 miesięcy od daty jego otwarcia.

Wskazanie okresu, w jakim po otwarciu pojemnika i użyciu produktu, produkt jest bezpieczny i może być stosowany bez szkody dla konsumenta  jest w odpowiedzialności osoby odpowiedzialnej, która tej oceny dokonuje na podstawie wszystkich cech formuły, użytych surowców oraz opakowania, a także sposobu aplikacji produktu. Powołując się na wyżej wymieniony akt nie mamy obowiązku komunikowania terminu trwałości dla produktów, których trwałość jest dłuższa niż 30 miesięcy.

W przypadku produktów posiadających okres przydatności poniżej  30 miesięcy data minimalnej trwałości jest wskazana wtedy w sposób jednoznaczny i zawiera miesiąc i rok albo dzień, miesiąc i rok, w tej kolejności oraz  na opakowaniu poprzedza ją zwrot: „najlepiej zużyć przed końcem”.



Dotyczy produktów Schwarzkopf & Henkel


W numerze partii podanym jako ppddmybbbb zakodowana jest data produkcji jako:

pp = 2 cyfry - numer serii
dd = 2 cyfry - dzień miesiąca
m = 1 znak - miesiąc (1-9 = Styczeń - Wrzesień, X=Październik, Y=Listopad, Z=Grudzień)
y = 1 cyfra - ostatnia cyfra roku
(np. 0502741 - data produkcji: 02 lipca 2004; termin trwałości do lipca 2007 lub 0825Z42121 - data produkcji: 25 grudnia 2004; termin trwałości do grudnia 2007)


Dotyczy produktów kosmetycznych Procter & Gamble


Informacja od firmy Procter and Gamble: "W świetle obowiązujących w Polsce przepisów prawnych, producent jest zobowiązany podać termin trwałości kosmetyku jedynie w przypadku, gdy jest on krótszy niż 30 miesięcy (Ustawa o kosmetykach z dnia 30 marca 2001, wraz z późniejszymi zmianami; Dziennik Ustaw nr 42, poz. 473, art. 6, punkt 4). W związku z tym, że termin trwałości produktów kosmetycznych produkowanych przez firmę Procter and Gamble wynosi 36 miesięcy, nie jestesmy zobligowani do podawania go na opakowaniu. Na produktach z terminem trwałości przekraczającym 30 miesięcy podaje się symbol otwartego słoiczka z informacją, w jakim czasie po otwarciu należy ten produkt zużyć.
Do Państwa wiadomości załączam informację, w jaki sposób można odczytać datę produkcji z kodu produkcyjnego nadrukowanego na każdym produkcie. 

8018028851
1 cyfra określa rok produkcji, 2008 rok
3 następne dzień w danym roku, tj. 18 dzień 2008 roku
Pozostałe cyfry informują o miejscu produkcji."


Koszt, czas i termin doręczenia zamówienia


Szczegółowe informacje o czasie, kosztach i terminie dostawy znajdują się na stronie: Koszt dostawy.


Wysyłka paletowa


Przy zamówieniu znacznej ilości towaru, zamówienie po uzgodnieniu może zostać wysłane na palecie. Koszt dostawy określany jest indywidualnie dla każdego zamówienia. Niektóre towary - np. papiery toaletowe w workach nie mieszczą się w standardowych paczkach. Inne, z powodu rodzaju opakowania są zbyt delikatne do wysyłki paczką, np. niektóre pasty BHP. Takie towary są widoczne w sklepie a stan dostępny jest wyświetlany jako "Towar chwilowo niedostępny" W opisie tych towarów znajduje się informacja: "Towar dostępny tylko dla wysyłek na paletach. Koszt dostawy określany jest indywidualnie." Zamówienie tych towarów jest możliwe tylko przez wysłania e-maila na adres: sklep@superkoszyk.pl. Realizacja zamówienia nastąpi po zatwierdzeniu przez Zamawiającego podanych przez obsługę sklepu kosztów dostawy.


Wysyłka zagraniczna


Istnieje możliwość wysłania towaru za granicę Polski. Przesyłki takie wysyłamy na odpowiedzialność Klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.

Dodatkowe informacje na tej stronie (kliknij po więcej)



Różnice pomiędzy wersją mobilną a pełną sklepu SuperKoszyk.pl:


- Wersja mobilna sklepu poza projektem przystosowanym do mniejszych ekranów zawiera wszystkie towary, lecz jest pozbawiona niektórych elementów graficznych i informacyjnych.

- W wersji mobilnej nie ma możliwości opłacenia zamówienia voucherem.



Oferta specjalna


Wszystkie poszczególne promocje oferowane w ramach "Oferty specjalnej" dotyczą wyłącznie produktów wybranych, widocznych po kliknięciu "Zobacz więcej". Należny bonus będzie dodany do koszyka automatycznie po spełnieniu wszystkich warunków które zawiera dana promocja. Jeżeli bonus nie zostanie dodany do koszyka, to oznacza że warunki promocji nie zostały spełnione.