ZAMÓWIENIE
1. Chcę złożyć zamówienie - jak to zrobić?
2. Kiedy otrzymam swoje zamówienie?
3. Gdzie sprawdzę status złożonego zamówienia?
4. W jaki sposób opłacę zamówienie?
5. Chciałabym złożyć zamówienie przez telefon – czy to możliwe?
6. Chcę edytować złożone zamówienie – jak to zrobić?
7. Chcę anulować złożone zamówienie – jak to zrobić?
8. Nie mam u Was konta – czy złożę zamówienie w Waszym sklepie?
9. Nie otrzymałam od Was maila potwierdzającego zamówienie– dlaczego?
WYSYŁKA ZAMÓWIEŃ
10. Jaki jest koszt przesyłki?
11. Jak szybko realizujecie zamówienia?
12. Chce zrobić u Was naprawdę duże zakupy – jak mi je dostarczycie?
13. Czym jest wysyłka paletowa i kiedy mogę z niej skorzystać?
14. Chcę wysłać przesyłkę za granicę - jakie są warunki?
MOJE KONTO
15. Nie mogę zalogować się do konta – co zrobić?
16. Jak zalogować się do konta?
17. Dlaczego warto posiadać konto w sklepie SuperKoszyk.pl?
18. Czy konto na SuperKoszyk.pl jest płatne?
19. Czym jest opcja przechowalni i dlaczego ją polubię?
20. Czy moje dane są bezpieczne w Waszym sklepie?
21. Chcę zapisać się do newslettera – jak to zrobić?
22. Co zyskam zapisując się do newslettera?
ZAKUPY
23. Chcę skorzystać z kodu rabatowego – jak to zrobić?
24. Wpisałam kod rabatowy i nic się nie dzieje – co zrobić?
25. Jakie są zasady korzystania z kuponów rabatowych?
26. Jak zdobędę kody rabatowe do Waszego sklepu?
27. Czym jest oferta specjalna "Z gratisem"?
28. Czym są Szybkie Zakupy?
29. Czym jest voucher?
30. Jak mogę nabyć voucher?
31. Chcę zapłacić voucherem za zakupy – jak mam to zrobić?
PRODUKTY
32. Jak znajdę interesujący mnie produkt w sklepie SuperKoszyk.pl?
33. Na miniaturach produktów są jakieś literki – co one oznaczają?
34. Chcę dodać opinię o produkcie - jak to zrobić?
35. Gdzie przeczytam opinie o produktach?
KONTAKT
36. Mam parę pytań – jak najszybciej się z Wami skontaktuję?
37. Niestety – jestem niezadowolona z zakupów… Co mogę zrobić?
REKLAMACJE I ZWROTY
38. Chciałabym zwrócić zakupiony towar – jak to zrobić?
39. Chciałabym złożyć reklamację – jak to zrobić?
1. Chcę złożyć zamówienie - jak to zrobić?/ wróć do menu
Krok 1. Wyszukaj interesujący Cię towar. Po odnalezieniu produktu najedź na niego myszką i kliknij przycisk „dodaj do koszyka”. Produkt zostanie dodany do listy zakupów.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o wybranym towarze kliknij w jego miniaturę – otworzysz kartę produktu. Chcąc dodać towar do koszyka po wejściu w jego kartę produktu, kliknij przycisk „dodaj do koszyka” znajdujący się po prawej stronie.
Krok 2. Po dodaniu do koszyka wszystkich szukanych towarów, kliknij symbol koszyka w prawym górnym rogu – zostaniesz przeniesiona do listy ze wstępnym podsumowaniem Twoich zakupów.
Krok 3. Jeśli posiadasz ważny kod rabatowy lub podarunkowy, który chcesz wykorzystać – wpisz go w przeznaczone miejsce i kliknij „zapisz”. Wartość kodu rabatowego zostanie odjęta od sumy końcowej. Dodatkowo, jeśli Twoje zakupy przekroczą sumę 250 zł, nie poniesiesz kosztów przesyłki – weźmiemy je na siebie. W przypadku zamówienia składającego się z kilku paczek – na każde wydane 250 zł przypada jedna darmowo wysłana paczka.
Krok 4. Kliknij przycisk „przejdź do kasy” - w tym momencie zostaniesz poproszona o zalogowanie się do konta. Możesz zrealizować transakcję jako gość, ale pamiętaj, że logowanie to oszczędność Twojego czasu i ułatwienie w przyszłości. Dalej postępuj zgodnie ze wskazówkami – wypełnij adres i sposób dostawy, wybierz metodę płatności oraz opłać zamówienie. Po złożeniu zamówienia otrzymasz automatycznego maila, w którym będzie potwierdzenie wykonania zakupów i informacja o etapie, na jakim znajduje się Twoje zamówienie.
2. Kiedy otrzymam swoje zamówienie?/ wróć do menu
Jeśli złożyłaś zamówienie jako zalogowany użytkownik, etap realizacji zamówienia sprawdzisz w panelu Moje Konto, w zakładce Historia Zamówień: https://www.superkoszyk.pl/sales/order/history/
Wszystkie zamówienia realizowane są na bieżąco. Wysyłka prowadzona jest we wszystkie dni robocze.
Szczegółowe informacje na temat czasu dostawy u poszczególnych operatorów znajdziesz tutaj
3. Gdzie sprawdzę status złożonego zamówienia?/ wróć do menu
Status złożonego zamówienia sprawdzisz w panelu klienta „Moje Konto” w zakładce Historia Zamówień: https://www.superkoszyk.pl/sales/order/history/
4. W jaki sposób opłacę zamówienie?/ wróć do menu
-
płatność zwykłym przelewem:
Dane do przelewu:
SALESHUB SP. Z O.O.
ul. Kotylion 4
02-860 Warszawa
nr konta: 02 1140 1977 0000 3705 3800 1003 (mBank SA)
tytuł przelewu - wpisz numer zamówienia (np. ID: 70343)
kwota przelewu: dokładna wartość zamówienia + koszty dostawy
szybka płatność poprzez serwis BlueMedia
płatność przy odbiorze (dopłata prowizyjna firm kurierskich + 5 zł)
voucher – bon towarowy, który można zdobyć w niektórych akcjach promocyjnych, nie podlega zwrotowi i wymianie na gotówkę. Przy zakupach na kwotę niższą niż wartość vouchera różnica nie jest wydawana.
5. Chciałabym złożyć zamówienie przez telefon – czy to możliwe?/ wróć do menu
Pamiętaj - aby złożyć zamówienie nie potrzebujesz zakładać konta – zamówienie możesz złożyć jako gość.
Jeśli nie wiesz w jaki sposób złożyć zamówienie zachęcamy do zapoznania się z odpowiedzią na pytanie: Chcę złożyć zamówienie - jak to zrobić?
6. Chcę edytować złożone zamówienie – jak to zrobić?/ wróć do menu
zadzwoń na naszą infolinię
785 290 201
785 290 079
By opłacić dodatkowe produkty możesz skorzystać z 2 form płatności – przelewu bankowego lub płatności za pobraniem. Niestety przy edycji zamówienia nie mamy możliwości wygenerowania linku do szybkiej płatności BlueMedia.
- Przy wyborze przelewu bankowego paczka ze wszystkimi wybranymi przez Ciebie produktami zostanie nadana po zaksięgowaniu przelewu na naszym koncie.
Przy wyborze płatności za pobraniem doliczana jest dodatkowa opłata +5 zł, wynikająca z prowizji pobieranej przez firmy kurierskie za możliwość płatności za pobraniem. Paczka nadawana jest w najszybszym możliwym czasie – by doprecyzować termin skontaktuj się z naszą obsługą.
7. Chcę anulować złożone zamówienie – jak to zrobić?/ wróć do menu
zadzwoń na naszą infolinię
785 290 201
785 290 079
8. Nie mam u Was konta – czy złożę zamówienie w Waszym sklepie?/ wróć do menu
Konto na SuperKoszyk.pl to:
-
krótszy czas składania zamówienia – dzięki logowaniu adres dostawy wpisujesz tylko raz - przy rejestracji konta
łatwy sposób na cykliczne zakupy – dzięki dostępowi do historii zamówień jednym kliknięciem powtórzysz całe wcześniejsze zakupy
dostęp do przechowalni ulubionych produktów – jeśli coś wpadło Ci w oko, ale planujesz zakupy później, możesz zapisać ulubione produkty na liście. Przy kolejnej sesji szybko dotrzesz do wybranych wcześniej produktów.
informacja o etapie realizacji zamówienia – na bieżąco wiesz, co dzieje się z Twoją przesyłką sprawdzając jej status
Jeśli jednak z jakichś (nieznanych dla nas ;-) ) powodów jeszcze nie jesteś przekonana do założenia konta, możesz złożyć zamówienie jako gość.
9. Nie otrzymałam od Was maila potwierdzającego zamówienie– dlaczego?/ wróć do menu
Jeśli nie otrzymałaś od nas maila potwierdzającego zamówienie – sprawdź folder SPAMu w skrzynce mailowej – czasami informacja wpada właśnie tam.
Jeśli informacji nie ma w SPAMie - sprawdź czy podany przez Ciebie adres mailowy jest poprawny i nie posiada literówek.
Gdy mimo podania poprawnego adresu potwierdzenie do Ciebie nie dotarło, skontaktuj się z obsługą sklepu, sprawdzimy przyczyny tej sytuacji:
zadzwoń na naszą infolinię
785 290 201
785 290 079
napisz do nas maila:
[email protected]
10. Jaki jest koszt przesyłki?/ wróć do menu
-
Nie poniesiesz kosztów przesyłki, jeśli wartość złożonego przez Ciebie zamówienia będzie wyższa niż 250 zł – weźmiemy je na siebie. W przypadku zamówienia składającego się z
kilku paczek – na każde wydane 250 zł przypada jedna darmowo wysłana paczka.
Przy zamówieniu na kwotę niższą niż 250 zł koszty przesyłki wynoszą:
Paczkomaty InPost: 19 zł
DPD: 19 zł
11. Jak szybko realizujecie zamówienia?/ wróć do menu
12. Chce zrobić u Was naprawdę duże zakupy – jak mi je dostarczycie?/ wróć do menu
zadzwoń na naszą infolinię
785 290 201
785 290 079
13. Czym jest wysyłka paletowa i kiedy mogę z niej skorzystać?/ wróć do menu
zadzwoń na naszą infolinię
785 290 201
785 290 079
Przesyłka paletowa obejmuje również niektóre towary - nie mieszczące się w standardowych paczkach lub zbyt delikatne – na przykład papiery toaletowe czy pasty BHP. Takie towary widoczne są w sklepie z informacją w opisie „Towar dostępny tylko dla wysyłek na paletach. Koszt dostawy określany jest indywidualnie”. Zamówienie takiego towaru możliwe jest wyłącznie poprzez wysłanie e-mail na adres: [email protected]. Realizacja zamówienia następuje po zatwierdzeniu przez Zamawiającego kosztów dostawy podanych przez obsługę.
14. Chcę wysłać przesyłkę za granicę - jakie są warunki?/ wróć do menu
15. Nie mogę zalogować się do konta – co zrobić?/ wróć do menu
Jeśli w dalszym ciągu nie możesz zalogować się na swoje konto, skontaktuj się z nami – z przyjemnością Ci pomożemy.
zadzwoń na naszą infolinię
785 290 201
785 290 079
napisz do nas maila:
[email protected]
16. Jak zalogować się do konta?/ wróć do menu
-
Jeśli posiadasz już konto w SuperKoszyk.pl zaloguj się w części „Mam już konto”:
Jeśli nie posiadasz konta, ale chcesz je założyć, kliknij przycisk „Zarejestruj się” po stronie „Załóż konto”:
17. Dlaczego warto posiadać konto w sklepie SuperKoszyk.pl?/ wróć do menu
-
uproszczone składanie zamówienia – bez konieczności każdorazowego wpisywania adresu dostawy i danych
ekspresowy sposób na zakupy cykliczne – tylko jedno kliknięcie wystarczy by powtórzyć całe wcześniejsze zamówienie
dostęp do przechowalni ulubionych produktów – zapisz ulubione produkty i wróć do nich przy następnej sesji
informacja o etapie realizacji zamówienia – posiadając konto sprawdzisz status realizacji przesyłki
oszczędność – zyskujesz dostęp do dodatkowych rabatów i promocji - tylko dla zarejestrowanych użytkowników
18. Czy konto na SuperKoszyk.pl jest płatne?/ wróć do menu
19. Czym jest opcja przechowalni i dlaczego ją polubię?/ wróć do menu
-
By dodać produkt do ulubionych, kliknij ikonkę z notesu z ołówkiem (dostępna po najechaniu myszką na miniaturę produktu):
Listę ulubionych produktów znajdziesz później klikając w ikonkę „Ulubione produkty”:
20. Czy moje dane są bezpieczne w Waszym sklepie?/ wróć do menu
Cała strona SuperKoszyk.pl wraz ze wszystkimi przekazywanymi danymi, objęta jest certyfikatem SSL - wszystkie przesyłane dane są szyfrowane.
Dane osobowe, które nam udostępniasz przetwarzane są wyłącznie w celu prowadzenia konta, realizacji zamówienia oraz rozpatrywania ewentualnych reklamacji. Opinie na temat sklepu i produktów udostępniane są dla serwisów Ceneo.pl i TrustedShops.com – po wyrażeniu przez Ciebie zgody.
W 2013 roku sklep SuperKoszyk.pl otrzymał tytuł Laureata Konkursu „Bezpieczny eSklep 2013”. Posiadamy również certyfikat Trusted Shops. Oba wyróżnienia przysługiwane są podmiotom szczególnie dbającym o bezpieczeństwo danych i są dowodem na priorytetowe podejście do kwestii bezpieczeństwa.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat naszej polityki prywatności, zapraszamy do zapoznania się z dokumentem Polityka Prywatności
21. Chcę zapisać się do newslettera – jak to zrobić?/ wróć do menu
22. Co zyskam zapisując się do newslettera?/ wróć do menu
-
Dzięki newsletterowi zaoszczędzisz pieniądze – dowiesz się o promocjach, kodach rabatowych oraz dniach darmowej dostawy.
Jako pierwsza zdobędziesz informacje o akcjach specjalnych i konkursach.
Będziesz na bieżąco z nowościami w naszym sklepie oraz otrzymasz kupon o wartości 10 zł na pierwsze zakupy.
23. Chcę skorzystać z kodu rabatowego – jak to zrobić?/ wróć do menu
24. Wpisałam kod rabatowy i nic się nie dzieje – co zrobić?/ wróć do menu
1. Sprawdź termin ważności kodu
2. Odśwież stronę wciskając jednocześnie klawisze Ctrl i F5
3. Wpisz kod powtórnie ręcznie - NIE KOPIUJ kodu
4. Sprawdź czy wpisany kod nie zawiera dodatkowych znaków – apostrofów, spacji, dwukropków etc.
Jeśli nie działa kod, który otrzymałaś od nas mailem, a powyższe działania nie pomagają:
1. Zaloguj się na swoje konto podając adres e-mail, na który otrzymałaś kod
2. Sprawdź czy Twój koszyk nie zawiera produktów promocyjnych – rabat wówczas się nie naliczy
3. Sprawdź czy spełniona została kwota minimalna zamówienia
Dodatkowo:
Jednorazowo możesz wykorzystać jeden kod rabatowy lub voucher – jeśli wprowadziłaś wcześniej inny kod lub voucher, system nie przyjmie więcej kodów
Jeśli po sprawdzeniu wszystkich tych elementów kod rabatowy nadal nie działa, skontaktuj się z nami – zrobimy wszystko byś skorzystała z przysługującego Ci rabatu.
zadzwoń na naszą infolinię
785 290 201
785 290 079
25. Jakie są zasady korzystania z kuponów rabatowych?/ wróć do menu
-
W jednym zamówieniu możesz wykorzystać jeden kod rabatowy - promocje nie łączą się
W jednym zamówieniu możesz wykorzystać kod rabatowy lub voucher – niestety nie ma możliwości wykorzystania obu opcji w jednym zamówieniu
Rabaty nie są naliczane dla towarów promocyjnych, dla pozostałych towarów wartość rabatu może być różna
Kupony rabatowe posiadają termin ważności – kupon jest nieważny po upłynięciu terminu i nie zadziała
Pojedyncze ceny produktów w koszyku nie zmienią się - wartość udzielonego rabatu zobaczysz w podsumowaniu zamówienia
26. Jak zdobędę kody rabatowe do Waszego sklepu?/ wróć do menu
Bierzemy też udział w programach rabatowych, dzięki którym kody rabatowe znajdziesz też na stronach naszych partnerów.
27. Czym jest oferta specjalna "Z gratisem"?/ wróć do menu
28. Czym są Szybkie Zakupy?/ wróć do menu
29. Czym jest voucher?/ wróć do menu
-
W przypadku, gdy kwota zakupów jest niższa niż wartość vouchera, różnica nie jest zwracana.
W przypadku gdy kwota zakupów jest wyższa niż wartość vouchera, suma wartości zakupów zostanie pomniejszona o wartość vouchera.
30. Jak mogę nabyć voucher?/ wróć do menu
Informacje o akcjach promocyjnych znajdziesz na naszym Facebook'u oraz w newsletterze, do którego zapisz się już dziś.
31. Chcę zapłacić voucherem za zakupy – jak mam to zrobić?/ wróć do menu
Uwaga! Wybierając voucher, w dalszej części zamówienia, zaznacz przelew bankowy jako metodę płatności . Będzie to dla nas duże ułatwienie w odnalezieniu Twojej transakcji i przyspieszy proces wysłania zamówienia – z góry dziękujemy ;-)
W razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących płatności voucherem, skontaktuj się z naszą obsługą klienta:
zadzwoń na naszą infolinię
785 290 201
785 290 079
32. Jak znajdę interesujący mnie produkt w sklepie SuperKoszyk.pl?/ wróć do menu
1. Według przeznaczenia produktu – w górnej części witryny znajdziesz listę głównych kategorii, które wskazują na przeznaczenie produktu. Po wybraniu myszką poszczególnej kategorii, lista rozwija się ukazując szczegółowe zastosowanie.
2. Według marki/producenta produktu – wszystkie dostępne produkty danej marki/producenta odnajdziesz wybierając interesującą Cię markę z listy.
3. Poprzez wyszukiwarkę produktów – w górnej części witryny znajdziesz pole wyszukiwania, w które należy wpisać słowo określające poszukiwany towar. Po wpisaniu określeń, kliknij klawisz „enter” - system wyświetli wyniki odpowiadające wpisanemu określeniu.
33. Na miniaturach produktów są jakieś literki – co one oznaczają?/ wróć do menu
![]() | Produkty, które są w gazetce i mają obniżoną cenę. W przypadku tych produktów kod rabatowy nie obniży ich ceny, gdyż cena produktów promocyjnych ustawiona jest na minimalnym poziomie. |
![]() | Według naszej wiedzy, w chwili ustawienia najtańsze produkty na rynku. W tym przypadku kod rabatowy również nie obniży ceny – cena jest maksymalnie obniżona ze względu na promocję. |
![]() | Produkty cieszące się największą popularnością w naszym sklepie. |
![]() | Najnowsze odsłony produktów. Niemalże codziennie można znaleźć kilka nowości w naszym sklepie. |
![]() | Tak oznaczone produkty biorą udział w promocji gratisowej. W celu poznania szczegółów promocji odwiedź stronę danego produktu. |
34. Chcę dodać opinię o produkcie - jak to zrobić?/ wróć do menu
Opinia zostanie uwidoczniona po zatwierdzeniu jej przez moderatora strony – teksty zawierające wulgaryzmy, treści obraźliwe, łamiące prawo oraz linki zewnętrzne będą usuwane lub publikowane częściowo.
35. Gdzie przeczytam opinie o produktach?/ wróć do menu
36. Mam parę pytań – jak najszybciej się z Wami skontaktuję?/ wróć do menu
zadzwoń na naszą infolinię
785 290 201
785 290 079
(pon. - pt.: 8:00 – 16:00)
napisz do nas maila
[email protected]
37. Niestety – jestem niezadowolona z zakupów… Co mogę zrobić?/ wróć do menu
zadzwoń na naszą infolinię
785 290 201
785 290 079
napisz do nas maila
[email protected]
38. Chciałabym zwrócić zakupiony towar – jak to zrobić?/ wróć do menu
39. Chciałabym złożyć reklamację – jak to zrobić?/ wróć do menu